مضرات خود ارضایی
مضرات استمناء
درباره وبلاگ


بیائید زندگی را از آفتابگردانها بیاموزیم که همواره روی به سوی مبداء نور و روشنی یعنی خورشید دارند نه هر کور سوی دیگری پس حیف نیست ما روی به سوی مبدا اصلی خلقت یعنی خدا نکنیم؟؟؟
نويسندگان
<بسمه تعالی>
 
من دختري هستم كه با پسري آشنا شدم. پدر و مادرم از اين موضوع اطلاعي ندارند، ما قراره با هم ازدواج كنيم ولي به دليل مخالفت خانواده او به تعويق افتاده و به من گفته كه حدود چند سالی بايد صبر كني تا آنها را راضي كنم. من به او اعتماد كامل دارم .حدود چند ماهه كه با هم رابطه جنسي و سکس داريم ولي به فواصل زياد و من هم از اين موضوع رنج مي برم و هم واقعا احساس نياز مي كنم. ما به قدري همديگر رو دوست داريم كه نمي تونيم از هم جدا بشيم طوري كه من هيچ پسري رو به جز او براي همسري نمي توانم انتخاب كنم. سوالي كه از شما دارم اين است كه مي شود ما به هم محرم شويم ولي بدون اجازه پدر تا رابطمون به گناه تبديل نشه؟ خواهش مي كنم كمكم كنيد.

پرسشگر گرامي، شما كه گناه، روحتان را آزار مي‌دهد اي کاش زودتر نسبت به مشاوره اقدام مي کرديد اما از آنجا که ماهي را هر موقع از آب بگيري تازه است، به ذکر نکاتي مي پردازيم که موثر بودن آن تنها به خواست و اراده شما و اينکه چقدر اين نکات را به کار گیرید، بستگي دارد.
غالب پسران در ابتداي راه و براي جلب اعتماد دختر، خود را علاقمند و عاشق دختر نشان مي دهند اما پس از آنکه از احساسات دختر سوء استفاده کرد و از دختر به عنوان وسيله اي براي رسيدن به اميال نفساني خود بهره برد، دختر را با هزار و يک آرزو رها کرده و به دنبال کار خود مي روند. شايد الان جوابي در ذهن شما نقش بسته است و آن اينکه پسري که من با او آشنا هستم چنين خيانتي را در حق من انجام نمي دهد و او حقيقتا علاقمند و عاشق من است، اما بايد در پاسخ گفت: بسياري از دختران در ابتداي ارتباط خود با نا محرم چنين برداشتي را دارند اما پس از آنكه مورد سوء استفاده افراد فرصت طلب قرار گرفتند به ساده لوحي خود پي مي برند.

برای دیدن کامل متن به ادامه مطلب برین

 


ادامه مطلب ...

بسمه تعالی

به چه علت رابطه دختر و پسر نامحرم اشکال دارد؟


دلايل حرمت روابط دختر و پسر نامحرم :
1. اسلام زن و مرد نامحرم را از صحبت كردن با هم و برخوردهايي كه لازمه رسيدگي به كارهاي روزمرّه است و ضرورت دارد، منع ننموده است؛ البته در صورتي كه بدون هيچ شائبه‌اي بوده و به مسائل ديگر آلوده نباشد (1).
2. حريم نگه داشتن ميان زن و مرد نامحرم در متون روايي و در سيره معصومين ـ عليهم السّلام ـ ذكر شده است؛ سنّت جاري مسلمين از زمان رسول اكرم ـ صلي الله عليه و آله و سلم ـ همين بوده و زنان از شركت در مجالس و مجامع منع نمي‌شده‌اند ولي همواره اصل «حريم» رعايت مي‌شده و در مساجد و مجامع حتي در كوچه و معبر زن و مرد مختلط نبوده (2) و درب ورودي زنان در مسجدالنبي ـ صلي الله عليه و آله و سلم ـ جدا بوده است.
3. اسلام مي‌خواهد جامعه عاري از هرگونه نگاه و رفتار هوس‌آلود و سرشار از كار و فعّاليت باشد و زن و مرد فارغ از دغدغه‌هاي شهواني به تحصيل، شغل و ساير امور زندگي برسند، لذا زن و مرد را از اختلاط بي‌حدّ و مرز و زير پاگذاشتن حريم‌هاي عفاف و شرم و حيا باز داشته تا سلامت فرد و جامعه تأمين گردد (3).
4. اگر حساسيتي نسبت به صحبت نمودن و برخوردهاي مستمّرِ دختر و پسر وجود داشته باشد، به روحيّات و سن و شرايط ويژه آن دو بستگي دارد؛ دختر و پسر پس از بلوغ، سرشار از غرايز و عواطف بوده و تأثير پذيري بسياري دارند؛ در اين سنین، حكومت و سلطة غرايز جنسي فراگير مي‌شود و بر اعمال و رفتار و انديشه‌ جوان سايه مي‌افكند. احساس نيازي كه در جوانان نسبت به جنس مخالف وجود دارد باعث مي‌شود كه آنان هر لحظه به دنبال پاسخي براي ارضاي آن و جبران كمبود روحي ـ رواني خود باشند.
در بسياري از برخوردها، دختر و پسر هر چند به بهانه‌هاي گوناگون با هم آشنا مي‌شوند، امّا اندك اندك براساس تسلّط طبيعي غرايز، نگاه و سخن و رفتارشان رنگ و بويي ديگر گرفته و چه بسا بعد از مدتي به يكباره متوجه مي‌شوند عواطف و احساسات و عفت و طهارت آنان بازيچة هوس شده است.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...





آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1